איחוד האמירויות

היחסים המתחדשים בין ישראל לאיחוד האמירויות.

הסכם הסדרת היחסים עם איחוד האמירויות הביא עמו לא רק משב רוח רענן מהצד הדיפלומטי, אלא גם הזדמנויות חדשות בכל הנוגע לנופש ולהכרת מקומות חדשים. אז למה ליסוע דווקא לאיחוד האמירויות, ומה היא יכולה להציע לציבור הדתי בארץ?

על הקהילה היהודית במדינה

למרות שבמשך שנים הקהילה היהודית של איחוד האמירויות לא הייתה כ"כ מוכרת, עדיין ע"פ הערכות שונות היה ידוע כי מתקיימת בפדרציה קהילה יהודית קטנה, המונה כאלף-אלפיים תושבים. כיום, לאחר נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, הקשר בין ישראל לקהילה היהודית רק התחזק, ומלבד סיוע בהקמת מוסדות יהודיים כמו מקווה טהרה, בתי כנסת חדשים ומוסדות לימוד, ניתן למצוא כיום באיחוד האמירויות אוכל כשר ללא כל בעיה, ואף מסעדות גורמה כשרות, לרבות בדובאי, כמו: מסעדת ארמני-כף, מסעדת מול הים, THE KOSHER PLACE ועוד. בנוסף, בפדרציה פועל גם בית חב"ד, וארגון כשרות מקומי.

אטרקציות מרכזיות

ובכן, לא בכדי ישראלים רבים מתבלבלים בין 'איחוד האמירויות הערביות' – שמה הרשמי של הפדרציה, לבין 'דובאי' – שמה של עיר הבירה. בדובאי תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות יחידות במינן:

מגדל בורג' חליפה – בניין מרשים והגבוה בעולם, המתנשא לגובה של 828 מ'. הבניין כולו וסביבתו מהווה מתחם אטרקציות שרק בו ניתן לבלות יום שלם, ביניהן: פארק ייחודי מסביב לו, מוזיאון ותצפית מרהיבה.

איי הדקלים – איים מלאכותיים, שחלקם עדיי בבנייה, ומהווים את אחד הפרויקטים ההנדסיים המורכבים והמדוברים יותר בעולם. האיים מתהדרים בצורת הדקל הייחודית, ובאי פאלם ג'ומיירה האי המוכר ביותר לתיירים, ניתן למצוא שלל אטרקציות, כולל תצפיות נוף משגעות.

גן הפרפרים וגן הנס (פארק הפרחים) – שני גנים מרהיבים ביופיים, הנמצאים בסמוך אחד לשני אולם כל אחד מם מהווה אטרקציה בפני עצמה. אתם מוזמנים ליהנות מכמות עצומה של פרחים ופרפרים במגוון צבעים וסוגים בגנים ענקיים ומטופחים להפליא.

כללי התנהגות בדובאי

חשוב לדעת כי באיחוד האמירויות קיימים חוקי התנהגות וחוקים נוספים, שיכולים להפתיע את התייר המערבי הממוצע המגיע לביקור, כמו: איסור על גילויי חיבה בפומבי, איסור שכרות במקומות שאינם ייעודיים והותרו לכך, איסור על הפרות סדר שונות (צעקות, הפגנת זלזול כלפי מקומות קדושים מסוימים וכד') ועוד. לכן, בטרם ההגעה לפדרציה, יש לברר בפרוטרוט מהם כללי ההתנהגות והחוקים הקיימים, ולהתנהג בהתאם.

מחפשים נופש מפנק באתרים נבחרים? התקשרו או השאירו פרטים, ונשמח לחזור>>>

צאו לחופשה!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!

מה עוד תרצו לקרוא?

מלון לאונרדו פלאזה טבריה

פינוק אמיתי בהפתעה – חופשה כשרה בצפון

חופשה רומנטית היא הזדמנות נפלאה להתנתק מהטרדות והלחץ של היומיום
שבת

כיצד למצוא מלון כשר לשבת הקרובה

במאמר זה תמצאו עצות וטיפים למציאת מקום אירוח מושלם לשבת.
מלון מצודת דוד ירושלים

ראש השנה בירושלים: כל האופציות לחג מושלם

ראש השנה הוא זמן מיוחד שבו בעם ישראל מציינים את תחילת השנה.
לאונרדו קלאב ים המלח

איך מתארגנים לצאת עם המשפחה לנופש לחרדים

כל שנה אשתי ואני נופשים באחד מהמלונות הכשרים למהדרין.
אתרי בילוי בטבריה

מלון כשר בצפון – גם מלון כשר וגם לשנות אווירה

השלטים אמרו לי שדווקא עכשיו חופשה בישראל, ואני אחד שזקוק לזה.
לאונרדו קלאב ים המלח

גם נופש וגם כשר? הכל על נופש כשר לחרדים

הכל התחיל באחד מימי חופשת הקיץ. אשר חני ושני ילדיהם הצפינו ברכבת לחיפה.