מלון לאונרדו פלאזה
ירושלים

על החבילה:

לאחר הנחיתה נסע כשעתיים ונעצור לטיול טבע וארוחת פיקניק. ומשם נמשיך
עוד כשעתיים עד לקטריני.סע למפלים שבעיירה אדסה ( ׁEDSA (ולאחריהם נלך
לרחוץ במרחצאות החמים של פוזאר.לאחר ארוחת הערב נצא לטברנה יוונית מסור־
תית, נשתה לחיים ונגיד יחס YAMAS.

המלון

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית בירושלים במיקום נפלא, מלון לאונרדו פלאזה ירושלים נועד בדיוק עבורכם. המלון ממוקם בלב העיר ברחוב קינג ג'ורג' המפורסם – מרחק הליכה ממרכז ממילא, הכותל, המדרחוב והאטרקציות בעיר, ומציע טיפולי ספא מפנקים, חדרים אלגנטיים המשקיפים לעיר העתיקה או החדשה, וחוויה קולינרית משובחת וכשרה למהדרין.

מלון לאונרדו פלאזה ירושלים מדורג ברמה של 5 כוכבים על פי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי.
לאונרדו פלאזה ירושלים משקיף לגן העצמאות, ממוקם בסמוך לשכונת נחלת שבעה התוססת, ותוך דקות ספורות תוכלו להגיע אל העתיקה והעיר החדשה. ברחבי המלון ממתינים לכם פינוקים ייחודיים דוגמת מסעדות גורמה מפנקות, מתחם ספא מפנק, ספרייה מהודרת הכוללת עיתונים, ספרים ומגזינים, ובריכה חיצונית הצופה אל נוף עוצר נשימה . הבריכה פעילה בעונת הרחצה (אפריל – אוקטובר.

החדרים

במלון לאונרדו פלאזה ירושלים חדרים אלגנטיים בעלי עיצוב יוקרתי ומעודן המשקיפים לנוף המרהיב של ירושלים. אורחי החדרים נהנים ממבחר פינוקים אישיים, בהם שירותי כביסה וניקיון 24 שעות ביממה. בואו להגשים חלום מתוק של חופשה ירושלמית וארוחת בוקר על מרפסת החדר, מול נופי העיר העתיקה או החדשה.

האוכל

במלון לאונרדו פלאזה ירושלים תוכלו ליהנות מהשילוב המושלם בין קולינריה עשירה ומגוונת לבין חגיגה ירושלמית אותנטית.
בין אם אתם אוהבים טעמים ישראליים או שאתם אוהבים להרגיש קצת טעם של חו"ל, במסעדות המלון תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים: ארוחות ים תיכוניות נפלאות, מנות איטלקיות או ארוחות יוקרתיות.

צאו לנופש עם שיא טרוול במלון לאונרדו פלאזה
ירושלים

הצטרפו לעשרות שכבר נהנו

צאו לחופשה במלון לאונרדו פלאזה
ירושלים

הצטרפו לעשרות שכבר נהנו